1 Şubat 2013 Cuma

Zorunda Mıyım - Ceylan


Her gece, rüyamda isin ne senin
Hep seni görmek ,zorundamiyim
Kalbimin içinde ,sizin var senin
Hep seni sevmek zorundamiyim
Kalbimin içinde sizin var senin
Hep seni sevmek zorundamiyim

Kalbim diyorki bu aski bitir
Bitirde bedenini oldugu gibi getir
Kalmadi bende akil fikir
Hep seni sevmek zorundamiyim

Zorundamiyim, zorundamiyim

Hep sena yanmak zorundamiyim
Zorundamiyim eyy, zorundamiyim
Hep sana kahrolmak ,zorundamiyim

Canimda çok sevdim hatami yaptim
Tanridam sonra bir sana taptim
Geceler, boyunca resmine baktim
Hep sana ,yanmak zorundamiyim
Geceler boyunca resmine baktim
Hep sana yanmak zorundamiyim

Duami bedduami büyümü yaptin
Nasil ettinde aklimi aldin
Kor ates oldun, yaktikça yaktin
Hep sana yanma,k zorundamiyim

Zorundamiyim ,zorundamiyim
Hep seni, yasamak, zorundamiyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder