23 Şubat 2013 Cumartesi

Senden Baskasıyla Olamam - Miss Damla


Ayrilik olmasin sensiz yapamam
Sen gidersen ben artik yasamam
Senden bir baskasiyla olamam
Senden bir baskasinada bakmam
Kalbimdesin sen sokupte atamam
Seni seviyorken ayrilamam
Senin yokluguna ben dayanamam
Verdigin degeri ellerde bulamam
Senleyken cok guzeldi zaman
Sen gittin ben oldum kaybolan
Sensizlige ben hergun hapsolan
Her aciya katlanipta hep susan
Kim var ki ben gibi ateste yanan
Ben oldum hep yer yalana kanan
Gercek aski bir turlu bulamayan
Bir tek sende buldum inan
Mutluluk mu? hic tadamadim ki
Sevmek mi? hic yasamadim ki
Sevilmek mi? sevilmedim ki
Hepsi degisti gordugumde seni
Sende aska inandirdin beni
Seninle kurdum ben gelecegimi
Sen yoksan oldururum kendimi
Sensiz olmaz isterim bilmeni
Seni kalbimin en derininde sakladim
Ben sana delicesine baglandim
Senden baskasina ben bakamadim
Seni cok sevdim ben bunu anladim
Askimiz biterse ben yara alirim
Sence ben bu yarayla yasarmiyim
Sensiz hergun aglarim
Sensin benim ikinci bir yanim
Unutamam seni askim sozum var
Gidersen eger biter umutlar
Sensiz gecmiyor bak dakikalar
Hergun hep seni gozlerim arar
Gel yanima hadi sar beni tekrar
Pesimi birakmaz butun hatiralar
Sen yokken gozlerim hep aglar
Gelir ustume ustume acilar
Uykusuz gecen her gecemde
Seni dusledim ben sessizce
Bir turlu gelemedim ben kendime
Kalbim kaldi yarim sende
Ne olursa olsun seviyorum seni be
Sensizlik neymis sor halime
Sensiz bir saniye esittir olume
Olumde esittir sensiz bu bedene
Kirildi kalbim senin tek sozunle
Olsun askim alistin yinede
Sen ol yeter ki hep benimle
Kalbimi kirsanda boslar yine
Tek bakisina olurum onunde
Senin sevgin hep kalbimde
Ben birakmam seni baska ellere
Sen benimsin bunu bil boyle
Canimi iste al senin olsun
Canimdaki cansin sen benim sonumsun
Sozumuz sozdur son umudumsun
Istemem benim gulum solsun
Ayrilik bizden hep uzak olsun
Seninle askimiz sonsuz olsun
Gitme sakin ola sen benden
Sensiz yapamam sonum olursun
Birtanesin sen sensiz olamam
Sensiz iken ben bir ise yaramam
Sevgini gosterdin bana askim
Ben senden baskasina bakmam
Buldum hayatimin askini ben
Biliyorum bensiz yapamazsin sen
Ellerimi tut ve sakin birakma
Sensiz inan ki ben olamam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder