17 Şubat 2013 Pazar

Sen Ve Ben - Mert İçgören


Baskalari degil sen lazimsin bana baskalarini bulmak çok kolay
yoksa 2 telefon yarim saate kapida 2 el kol hemen yatakta.
seni tanimak istiyorum gel yanima otur kendinden bahset
birazcik bana tanisalim konusalim biraz daha kaybedelim kendimizi
gecenin sonunda biliyorum belki çok güvenmiyosun bana herkes bisey
söylüyo hakkimda onlari dinleme sadece inan bana sorgulama yasa
birak herseyi birak oluruna.dokunmadan duramiyorum yanindayken
gözlerimi alamiyorum üzerinden bitürlü atamiyorum kalbimden
hadi kurtar beni kurtar beni senden...

Yalanlarim sözlerin o büyülü gözlerin sana sarilinca kesilen
nefesin beni deli eden o güzel sesin dokunmaya doymadigim yumusak
tenin herseyin sana söylemek istedigim herseyin birak artik çok geç sevgilim...

ayin o zamaniysa beni sakin arama islerim yogun oluyo hep o siralarda
ben seni ararim sen sakin arama bi hafta sorasina gün verim ben sana
aradiginiz numara kapsama alani disinda derse telefonum yada mesgulse
kizma numaram degismedi ayni hala no'yu veriyorum beni her aradiginda.
beni sorsan akli hep baska yerde benden bagimsiz takiliyor kendi halinde
beni dinlemiyor ben her ne desemde bide sen konussan seni dinler bence
bana sorsan benim aklim hep sende bana sorsan baskasi yok kalbimde bitek
sen varsin benim gözümde sen istedikçe yalan çok bende

O güzel sözlerin o büyülü gözlerin sana sarilinca kesilen nefesim beni deli
eden o güzel sesin dokunmaya doymadigim yumusak tenin her yerim sana söylemek
istedigim herseyin artik cok gec sevgilim...

O güzel sözlerin o büyülü gözlerin sana sarilinca kesilen nefesim beni deli
eden o güzel sesin dokunmaya doymadigim yumusak tenin
her yerim sana söylemek istedigim herseyim
noldu sevgilim yine benimi özledin?

Kurdugumuz hayaller, verdigimiz sözler, geçirdigimiz saaatler,
bizi izleyen merakli gözler, bize deli diyen gerçek deliler..
herseyi unut herkesi unut sadece sen ve ben..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder