5 Şubat 2013 Salı

Özürle Gidiyorum - Cenk Eren


Sözümü geri alip özürle gidiyorum yar
Yüzüme kara çalip herseyi göze alip son verdim yar
Çözümü olamadi yoluna giremedi yar
Azi sana yetmedi çogunu bulamadim benden bu kadar

Yinede ara sira dünlerin anisina
Ararim yana yana çarem yoksa
Yinede ara sira sevdanin yani sira
Ararim yana yana hasret daglarsa

Bu güne sebep olan Allah'tan bulsun
Yalnizlik sirdasi yoldasi olsun
Sevgisiz yasasin sevgisiz ölsün
Bizi bizden eden diller kahrolsun
O kadar.

Sözümü geri alip özürle gidiyorum yar
Yüzüme kara çalip herseyi göze alip son verdim yar
Çözümü olamadi yoluna giremedi yar
Azi sana yetmedi çogunu bulamadim benden bu kadar

Yinede ara sira dünlerin anisina
Ararim yana yana çarem yoksa
Yinede ara sira sevdanin yani sira
Ararim yana yana hasret daglarsa

Bu güne sebep olan Allah'tan bulsun
Yalnizlik sirdasi yoldasi olsun
Sevgisiz yasasin sevgisiz ölsün
Bizi bizden eden diller kahrolsun
O kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder