5 Şubat 2013 Salı

İzin Vermedi Yalnızlık - Cenk Taner


Izin vermedi yalnizlik
Bir canim var zaten bilmem kaç sikimlik
Vapurlar kalkti iskelelerden
Ben seni düsündüm zaten bunaltiyordu nem
Umutsuzluk yasak ikinci bir emre kadar
Üç gündür sular yok, sakalim keyfe keder
Sivilar atildi bedenlerden
Ben seni düsündüm zaten tutmuyor firen
Delirdik bazen sirf bu yüzden dönemem
Basladik beraber geriye sayimlara
Uyarilmistik zaten bos laflara
Karsi karsiya durunca gördük ki sonunda
Konusmamak gerek ayni anda
Anlatmaya çalistim yarin çok uzak
Zor geçtim yollardan etraf dolu tuzak
Ne hayaller kirildi gözlerden irak
Ben seni düsündüm zaten
Çok vakit alir dünyaya inmem
Sirf bu yüzden dönemem
Ahmet'i hiç görmedim, evlenmis duydum
Hayir öbür kizla hani, ögretmen olan-oldu
Ekildi sinirler biçildi tütünler
Hos gelindi hos gidildi
Yedi renkli dergiler, satin alinmis düsler
Iki sayfa yer tutmus sekste fantaziler
Videolar, si-diler, dev ekran ti-viler
Unutmak ceza oldu, dokunmak günah oldu zaten

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder