13 Şubat 2013 Çarşamba

Hasretin Cehennem - Muhittin Seçen


Hasretin cehennem atesi gibi ben daha cok yanar cok kavrulurum
bu kara sevdanin ask yollarinda ben daha cok gezer cok yorulurum
bu kara sevdanin ask yollarinda ben daha cok gezer cok yorulurum

Nakarat

Cektigim bunca dert cileye ragmen askindir omrumun hukmunu suren gozlerin
gozumun onunde iken ben daha cok içer cok sabahlarim gozlerin gozumun
onunde iken ben daha cok içer cok sabahlarim.

Nasihat kar etmez boyle sevene ders alamam bakipta dune bugune caresiz
kalbimini ben daha cok uzer cok yaralarim caresiz
kalbimini ben daha cok uzer cok yaralarim.

Nakarat

Cektigim bunca dert cileye ragmen askindir omrumun hukmunu suren gozlerin
gozumun onunde iken ben daha cok içer cok sabahlarim gozlerin
gozumun onunde iken ben daha cok içer cok sabahlarim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder