18 Şubat 2013 Pazartesi

Canım - Meral Konrad


Canim iste son çaresizligim seni ilk kez kaybettim seni
son teter son umudum yok kabul ettim ayriligi canim
bu seferki neyin kaniti?seni çok sevioyurm derken terkettin!
hiç bulamiyorum ki aramiyorum aski kaybettim gözlerinde

hiç duyamiyorum ki soramiyorum aski kaybettim gözlerinde(2x)
hiç unutamiyorum ki anlamiyorum sebebsiz kaçip gittin ellerimden
canim iste son uykusuzlugum seni ilk kez terkettim seni
son yeter son umudum yok kabul ettim yanlizligi canim

bu seferki neyin kaniti?seni çok seviyorum derken kaybettim
hiç bulamiyorum ki aramiyorum aski kaybettim gözlerinde
hiç duyamiyorum ki soramiyorum aski kaybettim gözlerinde(2x)
hiç unutamiyorum ki anlamiyorum sebebsiz kaçip gittin neden uçup gittin gönlümden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder