15 Şubat 2013 Cuma

Bir Yağmur Damlası - Miralay


Bundan bir kaç sene önce, yagmur oldum aktim sehre
Gördüm her bir firtina, içine girdim küf tutmus bir zemine
Bir damlaydim düstüm yerlere, kaybolmustum korktum!
Arbede!! Çocuklar ölmüs hemde bos yere, yangin çikti atladim üstüne

Bir yazar oldum efkar doldum, mürekkep oldum derde boguldum
Her yasamdan bir kare aldim, hadi ben nerdeyim bir bulun bakalim?
Durdurdum kalp atislarimi, sustum vede baktim aksamlara
yildizlar sahidim olmustur bunca senedir, hep gözyaslarima!

Iki satir arasi mahkum yillar, iki satir ararsina sigdimi simdi?
Gelmeyin üstüme gelme be ne olur, iki satir arasina ruhum bogulur..
Ben bir günahkar, ben bir damlayim, ben bir yazar ve karatahtayim
Kaybettim kendimi allahim beni bulun!! beni derine saklayin..

Dur! sandaldan indir beni, karanlik sulara salayim kendimi
bilmem daha kaçkere ölürüm, yirttim attim hayat resmini!
Bak "mira" aglar.. kanli göz yasi, sira sira daglar egilmis aglasir
Insan oglu acilara doymus, kurtla kuzu hangi diyarda anlasir?

Karardi heryer.. karardi dünya..
Sarardi sayfam.. son gibi rüya
Uyandim artik ölüm kapimda..
Yalan bu dünya 1-2 dakika..

Nakarat:

Mektuplari yaktim! geçmise çigliklari attim..
Yine delice! gögsüme indi sanci sustum.
Tan dogusunda son buldum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder