3 Şubat 2013 Pazar

Bir Daha Mı - Ceylan


Sana ait ne varsa söküp, içimden attim
Benden kalan resminide gömleklerinle kaktim
Sana ait ne varsa söküp, içimden attim
Benden kalan resminide, gömleklerinle kaktim
Bir kerede ben haksiz çiksaydim
Sen dogru olaydinda ben yalanci olasaydim

Bir dahami seni ,affederim sandin
Bir dahami kapimi, açarim sandin
Bir dahami yüzüne ,bakarim sandim
Tövbe bir daha mi


Bir dahami seni affederim sandin
Bir dahami kapimi açarim sandin
Bir dahami yüzüne bakarim sandim
Tövbe bir daha mi

Sana ait ne, varsa söküp içinden attim
Bende kalan, resminide gömleklerinle yaptim
Bir kerede ben haksiz çiksaydum
Sen dogru ,olaydinda ben yalanci olaydin

Sana ait ne varsa söküp içinden attim
Bende kalan resminide gömleklerinle yaptim
Bir kerede ben haksiz çiksaydum
Sen dogru olaydinda ben yalanci olaydin
Bir dahami seni affederim sandin
Bir dahami kapimi açarim sandin
Bir dahami yüzüne bakarim sandim
Tövbe bir daha mi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder