10 Şubat 2013 Pazar

Aşk Sokağı - Cengiz Kurtoğlu


Öyle bir sevdanin içine düstüm
Ne siz sorun dostlar ne de ben söyleyeyim
Öyle bir ask ile yaniyorum ki
Ne siz sorun dostlar ne de ben söyleyeyim

O leyla ben mecnun gibi severken
Ne oldu bir anda bu sona neden
Bu askin en güzel mevsimindeyken
Görmedim hiç bahar görmedim neden

Ask sokaginda yalniz kaldim
Bir köseye çöküp her gün agladim
Oradan geçenler sorup durdular
Terkedildim demeye dilim varmadi

Öyle bir sevdanin içine düstüm
Ne siz sorun dostlar ne de ben söyleyeyim
Öyle bir ask ile yaniyorum ki
Ne siz sorun dostlar ne de ben söyleyeyim

O leyla ben mecnun gibi severken
Ne oldu bir anda bu sona neden
Bu askin en güzel mevsimindeyken
Görmedim hiç bahar görmedim neden

Ask sokaginda yalniz kaldim
Bir köseye çöküp her gün agladim
Oradan geçenler sorup durdular
Terkedildim demeye dilim varmadi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder